Aktualijos

Naujas „Wide Wings“ darbas užkariauja pasaulį
  • Įkelta: 2019-04-05
Eglė ČERVINSKAITĖ
egle@taurageszinios.lt

Tauragiškiams gerai žinoma Gedimino Tamulyno kūrybos studija „Wide Wings“ nustebino dar vienu savo darbu. Iš koto verčia ne tik pati dvi minutes trunkanti video reklama, bet ir jos reklamuojamas produktas. Tai lietuviškas startuolis – programėlė „Lympo“, priverčianti įsitraukti į sporto iššūkius ir dar gauti už tai pinigų. Reklamoje – kvapą gniaužiantys vaizdai kalnuose, išlaisvinus fantaziją galinis daugiabučio kiemas vista krepšinio aikštele, o apleista teritorija – čempionų lygos futbolo stadionu. Sunku patikėti, jog visa tai nufilmuota Lietuvoje.

Lietuvoje atrado kalnus

Anot „Wide Wings“ prekės ženklo vadovo Areto Kisieliaus, viskas, išskyrus Londono dangoraižius, filmuota Lietuvoje.

– Užkulisiuose virė daug pasiruošimo darbų. Vienas svarbiausių – rasti vietoves Lietuvoje, kurios primintų įvairius pasaulio kampelius. Kalnai buvo pats didžiausias iššūkis. Lietuvoje jų paprasčiausiai neturime, o artimiausi – už kelių šimtų ar net tūkstančių kilometrų Lenkijoje ar Slovakijoje. Po intensyvių paieškų, atradome Kėdainių fosfogipso karjerą, atstojusį Šveicarijos Alpes. Ne gana to, Vievyje esančią gamyklą pavyko pavaizduoti kaip futbolo ar net krepšinio aikštelę, – teigė A. Kisielius.

Nors didžioji dalis kadrų nufilmuoti Lietuvoje, tačiau kūrybinė komanda keliavo ir į Didžiąją Britaniją. Čia filmavo scenas, kurių negalėjo rasti Lietuvoje – dangų rėžiančių daugiaaukščių panoramos. Mergina, bėganti dangoraižių fone – nufilmavuota Londone, kur jų tikrai netrūksta.

– Iš to paties Londono siųsdinomės ir itin retus – anamorfinius – filmavimo kamerų objektyvus. Kam? Būtent jie kadrams suteikia kinematografiškos estetikos pojūtį. Be scenarijaus, paremto istorijų pasakojimo metodais, irgi neapsieita, – filmavimo techninius užkulisius atskleidė Aretas.

Varžytis su savimi

Reklama bus rodoma užsienio auditorijai – daugiausia amerikiečiams, nors joje pasakojama istorija artima ir kiekvienam profesionaliai ar mėgėjiškai sportuojančiam lietuviui.

„Gali būti, kad, nors ir mėgstame važinėtis dviračiu, tačiau taip niekada ir nedalyvausime „Tour de France“ lenktynėse. Vis dėlto, savo treniruočių salėse, parkuose ir miško takeliuose varžomės su pačiu stipriausiu konkurentu – pačiu savimi. Tai verta pagarbos. Nuoširdžios pastangos treniruotėse ir noras pagerinti asmeninius rekordus leidžia vadinti čempionu kiekvieną sportuojantį. Nesvarbu – turi jis aukso taurę lentynoje, ar ne,“ – tokia pagrindinė reklamos žinutė. 

Nors futbolą reklamoje ir žaidė profesionalūs žaidėjai, o teisėjavo kvalifikuotas futbolo teisėjas, ne visi reklamoje nusifilmavę aktoriai yra užkietėję sporto aistruoliai. Pavyzdžiui, vaikinas atliko krepšininko vaidmenį, turėdamas mažai ką bendro su šia sporto šaka. Kūrybinei komandai filmavimo aikštelėje teko pamokyti jį, kaip laikyti ir varytis kamuolį tarsi jis diena iš dienos mėtytų į krepšį.

Egzotiškos išvaizdos veikėjai buvo parinkti tam, kad pastiprintų įspūdį, jog veikėjai gyvena ir sportuoja įvairiose pasaulio šalyse. Nepaisant to, daugelis reklamos veidų – lietuviai. Tik trys aktoriai reklamoje yra svetimšaliai: vaikinas, žaidžiantis futbolą, yra azijietis, krepšinio žaidėjas – IT specialistas iš Kongo Demokratinės Respublikos, o mergina, bėganti Londono panoramoje – rusų kilmės balerina. Likusius personažus įkūnijo mėgėjai ar profesionalūs aktoriai iš Lietuvos, jau turintys patirties užsienio reklamose.

„Užkariauja pasaulį“

Lietuvišką treniruočių startuolį sukūrė sveikos gyvensenos propaguotoja, IT švietimo maniakė, moterų įgalinimo aktyvistė Ada Jonušė. Pernai Ada pelnė metų technologijų lyderės apdovanojimą.

„Lympo“ vizija – sukurti „Blockchain“ technologija grįstą ekosistemą, apjungiančią trenerius, sveika gyvensena suinteresuotus žmones, fitneso aplikacijas, sveikatingumo verslus. Rugsėjį startavusi „Lympo“ aplikacija, fizinį vartotojų aktyvumą konvertuojanti į „Lympo“ žetonus – LYM, su kuriais „Lympo“ aplikacijoje jau galima atsiskaityti už įvairias prekes.

Įdomu ir tai, kad lietuvišką prekės ženklą jau garsina pasaulio sporto elitas: balandį buvo paskelbta apie partnerystę su antrąja pasaulio teniso rakete Caroline Wozniacky, dėl ilgalaikės partnerystės sutarta ir su NBA Vakarų konferencijoje rungtyniaujančia Dalaso „Mavericks“ ekipa, kuriai vadovaujantis Markas Cubanas tiki „Lympo“ misija sukurti sveikesnį pasaulį naudojant naujausias technologijas. Su „Lympo app“ kiekvienas gali tapti čempionu – skelbia jos kūrėjai. Programėlę į išmanųjį telefoną gali parsisiųsti kiekvienas.

 

 

Daugiau straipsnių